2016. március 3., csütörtök

Keresztény énekek

Szerelmed nagy, énekli a föld

Szerelmed nagy,
Énekli a föld,
Énekli a föld,
Lehajoltál 
A mennyből hozzánk,
Új reményt adtál.

Te vagy az út, amin járhatunk. 2x

Győztes, harcos feltámadtál,
Úr és Király,
Ó Fenséges,
Neved legyen felemelve,
Jézus, Jézus lakozz bennünk.


Napnál fényesebb,
Dicsőséges vagy,
Dicsőséges vagy,
Úr, Teremtő,
Újjászülettünk,
Trónodnál hódolunk.

Légy dicsérve jóságodért. 2x

Győztes, harcos feltámadtál,
Úr és Király,
Ó Fenséges,
Neved legyen felemelve,
Jézus, Jézus lakozz bennünk.

Az ellenséget eltapostad,
Győztes vagy,
Győztes vagy,
Szeretünk, mert méltó vagy rá,
Te uralkodsz,
Te uralkodsz, 2x

Győztes, harcos feltámadtál,
Úr és Király,
Ó Fenséges,
Neved legyen felemelve,
Jézus, Jézus lakozz bennünk. 2x

Élünk, halunk

Élünk, halunk,
De Te örökké élsz,
Uralmad,
Teljes kegyelemmel.

Életnek Ura vagy,
Közel vagy,
Neked hódol minden teremtmény.


Jézus Krisztus,
Jogosság Királya,
A véred
Értünk folyt, Néked hála!

Életnek Ura vagy,
Közel vagy,
Neked hódol minden teremtmény. 2x


A tékozló,
Hazatalál,
A halottak,
Feltámadnak,
Mert Isten vagy,
Örökké uralkodsz.
Vakok látnak,
Bénák járnak,
Imádat jár,
A Fiúnak,
Mert Isten vagy,
Örökké uralkodsz. 2x
Rád vár a szívem

Rád vár a szívem,
Lelkem sóvárog,
Szemem téged keres,
Arcod hadd lássam. 
Csak rád gondolok,
Jézus, neved olyan szép,
Karom kinyúl feléd,
Hogy érintselek.

Hívsz most: jöjj hozzám,
És én futok hozzád,
Szeretettel töltöd meg,
Életem,
Szívemet megnyugtatja
Érintésed,
Jézus tölts be teljesen,
Imádlak, Uram.


Közel vagy hozzám,
Mikor rád vágyódom,
Kérlek hallgass meg,
Rá-ád van szükségem.

Vonj magadhoz most,
Én csak erre várok.
Szeretettel töltöd meg,
Életem,
Szívemet megnyugtatja
Érintésed,
Jézus tölts be teljesen,
Imádlak


Hívsz most: jöjj hozzám,
És én futok hozzád,
Szeretettel töltöd meg,
Életem,
Szívemet megnyugtatja
Érintésed,
Jézus tölts be teljesen,
Imádlak, Uram.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése