2016. március 30., szerda

Keresztény énekek




 Gyönyörű vagy én Uram



Gyönyörű vagy én Uram,
szívem mélyéből áldalak,
szívem mélyéből áldalak.
Alleluja, alleluja...

Megigézted szívemet,
megérintetted bensőmet,
megérintetted bensőmet.

Táncot járva ámulok,
megváltásomra gondolok,
megváltásomra gondolok.
Alleluja, alleluja...

Lelked betölti életem,
Benned ujjong, dalol szívem,
Benned ujjong, dalol szívem.
Tegyél szívedre pecsétül,
örök életet adj végül,
örök életet adj végül!

| :Alleluja, alleluja... :|




 Hadd jöjjek én forrásodhoz, Uram



|: Hadd jöjjek én forrásodhoz, Uram! :| (3´ )
Hadd jöjjek én, hadd igyak én,
hadd éljek én!

|: Hadd igyak én forrásodból, Uram! :| (3´ )
Hadd jöjjek én, hadd igyak én,
hadd éljek én!

|: Hadd éljek én forrásodnál, Uram! :| (3´ )
Hadd jöjjek én, hadd igyak én,
hadd éljek én!


Halld Izrael



|:Halld Izrael, az Úr nékünk Istenünk,
az egyetlen Úr!:|

Halld Izrael, az Úr nékünk Istenünk,
Ő az Egyetlen!

Halld Izrael, az Úr nékünk Istenünk,
az egyetlen Úr!

S(e)ma Jiszraél Adonáj Elohénu.
Adonáj ehhád.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése