2016. március 31., csütörtök

Keresztény énekek

 Én fogom a kezed Jézus



Én fogom a kezed Jézus.
Én fogom a kezed Jézus.
Én fogom a kezed, s el sem
engedem, Jézus.

Nem félek én most már, Jézus.
Nem félek én most már, Jézus.
Nem félek én most már,
Lelked velem jár, Jézus!

Rád bízom életem, Jézus.
Rád bízom életem, Jézus.
Rád bízom életem,
őrizz kezedben, Jézus!

Én várok Rád, Uram Jézus.
Én várok Rád, Uram Jézus.
 
Én várok Rád Uram,
jöjj el, ó Uram Jézus!

Ó hála, köszönet, Jézus!
Ó hála, köszönet, Jézus!
Ó hála, köszönet
Néked Mesterem, Jézus!

 Hatalmas Atyám



Hatalmas Atyám, dicsőítlek Téged!
Hatalmas Atyám, dicsőítlek Téged!
Szeretlek, imádlak, meghajlom előtted.

Hatalmas Atyám, dicsőítlek Téged!
Megváltóm, mily' csodálatos vagy!
Megváltóm, mily' csodálatos vagy!

Életem megváltottad, s Szentlelked nekem adtad.
Megváltóm, mily' csodálatos vagy!
Szentlélek, megvigasztalsz engem.
Szentlélek, megvigasztalsz engem.

Te vezetsz, vezérelsz, megújítod a szívem.
Szentlélek, megvigasztalsz engem


Hálát adok Neked



Hálát adok Neked én Uram
a népek között,
És zengedezek Neked
a nemzetek közt.
Mert nagy az egekig a Te kegyelmed,
És a felhőkig a Te hűséged.

| : Magasztaltassál fel
az egek felett, ó Isten,
És a földet töltse be dicsőséged!
Magasztaltassál fel
az egek felett, ó Isten,
s az egész földet, az egész földet,
töltse be a Te dicsőséged! :|
 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése