2016. március 22., kedd

Keresztény énekek

Az Ő szeretete olyan nagy



Az Ő szeretete olyan nagy,
hogy fel sem mérhetem,
nem tudja felfogni
az emberi értelem.
Mikor bűneim súlya alatt
a Golgotára ment,
meghalt azért, hogy én
örökké éljek.

|:Ó, Jézus, ó Jézus,
ó Jézus, Megváltó! :|

Az Ő szeretete olyan nagy,
hogy fel sem mérhetem,
nem tudja felfogni
az emberi értelem.

Mikor szívem ajtaja előtt
megállt és zörgetett,
befogadtam, s adott örök életet.

|:Ó, Jézus, ó Jézus,
ó Jézus, Megváltó! :|


Áldjad én lelkem az Urat



Áldjad én lelkem az Urat! 
Áldjad én lelkem az Urat!
 
Áldjad én lelkem, áldjad én lelkem!
 
Áldjad én lelkem az Urat!
 

Zengj halleluját az Úrnak!
 
Zengj halleluját az Úrnak!
 
Zengj halleluját, zengj halleluját!
 
Zengj halleluját az Úrnak!
 

Dicsérjük együtt az Urat!
 
Dicsérjük együtt az Urat!
 
Dicsérjük együtt, dicsérjük együtt!
 
Dicsérjük együtt az Urat!
 

Áldjad én bensőm az Urat!
 
Áldjad én bensőm az Urat!
 
Áldjad én bensőm, áldjad én bensőm!
 
Áldjad én bensőm az Urat!


Áldjuk az Urat



|: Áldjuk az Urat,
az élő és igaz Istent! :|

Mondjunk neki dicséretet,
dicsőséget, tiszteletet,
áldást, és minden jót!

Amen! Úgy legyen!
Amen! Amen!
Úgy legyen! Úgy legyen! :|
 

Áldjuk az Urat,
az élő és igaz Istent!
Amen! amen!
Úgy legyen! úgy legyen!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése