2016. március 18., péntek

Keresztény énekek

Atyám, Tied vagyok



Atyám, Tied vagyok, és szüntelen imádlak!
Dicsőség szent nevednek!

Dicsőség nevednek, dicsőség nevednek,
Dicsőség szent nevednek!

Jézus, Tied vagyok, és szüntelen imádlak!
Dicsőség szent nevednek!

Dicsőség nevednek, dicsőség nevednek,
Dicsőség szent nevednek!

Lélek, Tied vagyok, és szüntelen imádlak!
Dicsőség szent nevednek!

| :Dicsőség nevednek, dicsőség nevednek,
Dicsőség szent nevednek! : |
 A végtelen ég



A végtelen ég alatt a Lélek megragad.
A végtelen ég alatt hallatszik az Úr szava:
Én, az Úr hívtalak,
hogy az igazságot másokkal megoszd.
Én, az Úr hívtalak,
hogy a vakoknak a fényt elhozd


|:Én vagyok az Úr,
dicsőségemet másnak nem adom. :|
Én, az Úr fogom a kezed,
hogy a börtönből a foglyokat kihozd.
A régiek elmúltak, én most újat adok.
|:Énekeljetek az Úrnak éneket!
Énekeljetek az Úrnak dicséretet !:|
Az élő Jézust magasztalom



|:Az élő Jézust magasztalom,
és kiárad rám a Lélek. |
|:Őt magasztalom, Őt magasztalom,
és kiárad rám a Lélek. :|
|:Egy új nyelven imádom Őt,
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:És imádom Őt, és imádom Őt,
ha kiárad rám a Lélek. :|

|:És Jézustól erőt kapok,
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:Új erőt kapok, új erőt kapok,
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:Nem várok már, új harcba megyek,
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:Új harcba megyek, új harcba megyek,
ha kiárad rám a Lélek. :|

|:És Jézus nevében csatát nyerek,
ha kiárad rám a Lélek. :|
| :És csatát nyerek, és csatát nyerek
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:Ő betölti lelkem és dicsérem Őt,
ha kiárad rám a Lélek. :|
|:És dicsérem Őt, dicsérem Őt,
ha kiárad rám a Lélek. :|


 l will lift up the name of the Lord


I will lift up the name of the Lord
I will lift up the name of the Lord
I will lift up the name of the one who lifted me
He took my feet from the slippery clay
Set them on a solid rock to stay
I will lift up the name of the one who lifted me

Oh I praise you, Jesus
For you always hear my cry
Every day that you give me breath
I’m gonna lift your name on high


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése