2016. március 31., csütörtök

keresztény énekek

 Együtt fog ujjongni



Együtt fog ujjongni
fiatal és öreg is,
és örömében táncot lejt a lány.

Láj láj láj...

Gyászukat ünnepre fordítom,
s nem búsulnak ezután.

|: Vidámmá teszem a szívüket,
hogy örvendezzenek
a bánatuk helyett. :|


 Eldőlt a szívemben



| : Eldőlt a szívemben,
hogy követem Jézust. :| (3´ )

Nincs visszaút, nincs visszaút,
nincs visszaút!
|: Mögöttem a világ,
előttem a kereszt. :| (3´ )

Nincs visszaút, nincs visszaút
nincs visszaút!

|: Ha nincs is társam,
én követem Jézust. :| (3´ )

Nincs visszaút,
nincs visszaút,
nincs visszaút!

 Mindig van kiút




Mindig van kiút, sose' csüggedj el!
Jó Atyád szerelme kifogyhatatlan tenger.
Mindig van kiút, sose' csüggedj el!
Csak higgy, és a hit pajzsát
derekadra övezd fel!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése