2016. március 29., kedd

Keresztény énekek

Bárányom, Bárányom



Bárányom, Bárányom, Istennek Báránya,
könyörülj rajtam, hadd jussak jobb sorsra!
Adj nekem nagy hitet, amíg lehet!
Formáld kedved szerint a szívemet!

Én Uram, add meg nekem,
jó Uram, add meg nekem,
hadd legyen melletted majd a helyem!
Lesem minden vágyadat, tisztelem házadat.
Én Uram, jó Uram, add meg nekem!

Én Uram, adj egy kis időt nekem,
vékony kis szalmaszál az én hitem!
De ha Te segítesz, erős leszek,
kertedként ápolom a lelkemet.
Én Uram, add meg nekem,

jó Uram, add meg nekem,
hadd legyen melletted majd a helyem!
Lesem minden vágyadat, tisztelem házadat.
Én Uram, jó Uram, add meg nekem!

Áldjátok az Urat



|: Áldjátok az Urat, áldjátok szent nevét!
Kik házában álltok napról-napra,
dicsérjétek szüntelen Őt :|

|: Tárjátok kezeitek az élő Isten felé!
Áldjon meg téged Sionból az Úr,
ragyogtassa arcát le rád! :|

 Béke és áldás




Béke és áldás szállt most ránk,
megnyugszik végre a szívünk,
Jézus szeretete vár.
Terített asztalhoz hívott, és
vendégül látott ma Ő.
Ujjong és dalol az ajkunk,
mert itt van Jézus, a dicső.

Jézus él, Jézus él,
és nem hagy el sosem.
Jézus él, Jézus él,
most is itt van velem.

Szeret minket az Isten.
Elküldte szent Fiát,
hogy véres keresztje árán
tisztuljon meg a világ.
Hiába ölték meg a Bárányt,
a harmadik napon felállt.
Reményt hozott a szívünkbe, mert
Jézus legyőzte a halált.

Jézus él, Jézus él,
és nem hagy el sosem.
 
Jézus él, Jézus él,
most is itt van velem

Kenyér és bor színében
naponta megláthatod.
Hiába kísért a sátán,
mert Jézus erőt adott.
Botlik, de újra felállhat,
és bízhat a szenvedő.
Nyugalom völgye a szívem,
mert benne lakozik Ő.

Jézus él, Jézus él,
és nem hagy el sosem.
Jézus él, Jézus él,
most is itt van velem.
Jézus él, Jézus él,
itt van a szívemben.
Jézus él, Jézus él,
hisz látom a szemedben,
hogy Jézus él.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése