2016. március 19., szombat

Keresztény énekek

A világnak Krisztus kell



|:A világnak Krisztus kell! 
A világnak Krisztus kell!
 
A világnak kellesz Te is,
 
mivel Te Krisztushoz tartozol! :|
 
Emlékezz! Emlékezz,
 
te Krisztushoz tartozol!


Az Isten jó




Az Isten jó, az Isten jó, 
az Isten jó, Isten jó hozzánk.
 

Szeret engem, szeret engem,
 
szeret engem, Isten jó hozzánk.
 

Fiát adta, Fiát adta,
 
Fiát adta, Isten jó hozzánk
 

Meghalt értem, meghalt értem,
 
meghalt értem, Isten jó hozzánk.
 

Feltámadott, feltámadott,
 
feltámadott, Isten jó hozzánk.
 

Megtart engem, megtart engem,
 
megtart engem, Isten jó hozzánk
 

Eljön értem, eljön értem,
 
eljön értem, Isten jó hozzánk.
 

Szeret engem, szeret téged,
 
szeret minket, Isten jó hozzánk.





Az Úr az én Pásztorom



Az Úr az én Pásztorom, 
nem szűkölködöm,
 
füves legelőn nyugtat engem,
 
Lelkével vígasztal.
 

| :A halál árnyékának
 
völgyében járok,
 
Téged dicsérlek én.
 

Mert velem vagy Jézus,
 
nem félek a bajtól.
 
Erősségem pásztorbotod! :|
 

Az Úr az én Pásztorom,
 
nem szomorkodom,
 
füves legelőn nyugtat engem,
 
s Lelkével vígasztal.

Your name is wonderful

Your name is wonderful, Counsellor
Almighty God, Prince of peace
Father evermore
You sing us songs of joy
And righteousness
Mighty God, Sovereign Lord
You reign over all
I'm gonna praise your name, Jesus
Praise your name, Jesus
Praise your name
All of my days
Glory, you reign
Glory, you reign
Glory
Na na na na na na na na na
Glory (x3)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése