2016. február 20., szombat

Keresztény versek

R. Scott Willey:
 Köszönöm, Istenem!

Jó megköszönni Istennek
mindent mit adott, 
tudom, mindig rám figyel, 
mikor imádkozom.

Köszönöm, Uram, az ételt, 
hogy süt rám a nap fénye, 
köszönöm barátaimat, 
mert jó a társaságuk.

Köszönöm, Uram, a családom,
s meleg otthonom, 
örülök, Uram, hogy szeretsz, 
s hogy hallod, ha imádkozom.

Dicséret

Meghódolok Uram, előtted.
Hatalmad látom, ismerem.
Neked köszönhetem, hogy lettem:
te vagy teremto Istenem.
Neked köszönhetem, hogy élek,
s ezer halálos buktatón
nem vesztem el, – hiszen Te voltál
megtartóm és oltalmazóm.
S mert az ördög zsákmánya lettem,
és veszni tért az életem,
– hogy megszerezd –, a véred árán
Megváltóm is lettél nekem.
Áldásodat meg nem becsültem,
eltaszítottam kezedet,
Te türelmesen csak megáldasz,
mert Jóság vagy és Szeretet.
Vigasztalás az is, ha (méltán)
meg-megdorgálsz, s ha néha versz,
mert biztat a hit: gyermekednek
tekintesz, s mint Atyám, nevelsz.
S ha majd az életem kialszik,
nem zár pokol, se sírhalom,
Tenálad vár az üdv, az élet,
mert Irgalom vagy, Irgalom.
Bódás János

Jó Megváltóm


Töltsd tele tartalommal
tarsolyom,
ha utazom,
hogy meg ne éhezzek…
Hiányt ne szenvedjek!
Tedd termékennyé
vad, terméketlen
élet-talajom,
hol sok a gyom,
hogy áldás lehessek!
Kerítsd körül
kicsiny szívkertem
erős kőfallal – kegyelem-fallal,
hol élet pezsdül…,
hogy ellenség le ne tarolja!
Karod karolja!
Tégy egészen a magadévá,
értékessé, gyümölcsözővé,
hadd legyek szent kezedben áldott!
És maradjak hűséges hozzád:
KI MEGVÁLTOTT!
Dénes Ferenc
Jézussal járni
Jézussal járni völgyben, hegytetőn,
közel az éghez, virágos mezőn.
Jézussal járni régtől vágyom én,
békét, örömet lelni hű szívén.
Jézussal járni ó, milyen csodás!
Mint Ő, szeretni nem tud senki más.
Jézussal járni kiváltság nekem,
Tőle kaptam én üdvöm, életem!
Jézussal járni kegyelem, öröm,
oktat, vigyáz rám, szívből köszönöm!
Pecznyík Pál

A Child's Love
On a hill far away
where a wooden cross stood,
A child was kneeling,
praying hard as he could.

His hands pointed northward,
folded ever so tightly,
His mind clear and focused
on the Lord God Almighty.

His prayer today
was for those he loves dearly.
His father, his mother,
and his baby bro' Billy.

Take care of our needs, Lord,
though I know that you will.
Bless daddy, and mommy, and
my baby bro' Bill.

Watch over our house
and keep us from Sin,
Come enter Lord Jesus.
Come Enter.
Come In.

Copyright (c) July 7, 2000
Joe Medrek
Christian Alphabet
lthough things are not perfect
ecause of trial or pain
ontinue in Thanksgiving
o not begin to blame
ven when the times are hard
ierce winds are bound to blow
od is forever able
old on to what you know
magine life without His love
oy would cease to be
eep thanking Him for all the things
ove imparts to thee
ove out of "Camp Complaining"
o weapon that is known
n earth can yield power
raise can do alone
uit looking at the future
edeem the time at hand
tart every day with worship
o thank is a command
ntil we see him coming
ictorious in the sky
e'll run the race with gratitude
alting God's Most High
es, there will be good times, and yes some will be bad, but...
ion waits in glory...where none are ever sad.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése