2016. február 24., szerda

Énekek A hit hangjai énekeskönyvből



 165
Egy névről vágyom hallani, Oly drága ez nekem,
Az ajkam kész elmondani, Őt nagyon szeretem.
Refrén:
Én szeretem Jézust, Én szeretem Jézust,
Én szeretem Jézust, Mert Ő előbb szeretett.
2. Megváltóm drága, nagy kegyét Elmondja ez a név,
Hogy áldozat lett éltemért, Meghalt sok bűnömért. Refr.
3. Bő áldást mennyből az Atya, Őbenne áraszt rám,
És drága fénye áthatja, A sötét éjszakám. Refr.
4. A szenvedésben vélem van, A bajban mellém áll,
És minden terhem hordozza, Őnála béke vár. Refr.



561
Nincsen ennél drágább hír a földön:
Jézus Krisztus bűnöst üdvözít,
Értem halt, hogy megszerezze üdvöm,
Vére minden bűntől megtisztít.
Refrén:
Jézusomnak szeretete oly csodás,
Oly csodás, oly csodás,
Szeretetből van számomra gyógyulás,
Lelkemnek szabadulás.
2. Mindennap megújul nagy kegyelme,
Jóságát mind jobban láthatom,
Bűneimet végleg eltörölte,
Így most hálás szívvel áldhatom. Refr:
3. Meg sem értjük itt a földi létben
Mérhetetlen nagy szeretetét,
Csak ha egykor fönn leszünk a mennyben,
S zengjük mind a Bárány énekét. Refr:


350*
Jézus: ez a legszebb név, Szebb ez minden földi névnél.
Üdvöt rejtő, csendes rév, Sehol nincsen drágább ennél.
Nagy voltához semmi név Nem hasonlít, bármily szép.
2. Jézus világ üdve lett, A bűnsebre Ő ad gyógyírt.
Jézus neve győzi meg Lelkünk ádáz támadóit.
Hogyha Jézus van velünk, Minden harcot megnyerünk!
3. Jézus, legfőbb drága kincs Itt e földön s fenn az égben.
Vigaszt adóbb Nála nincs, Nem kell többé sírnom, félnem!
Neve minden név felett Ékességem, kincsem lett.
(*BGyÉ. 158.)


371
Jézus, Neved oly csodálatos, Jézus, Neved oly kívánatos!
Ó, Jézus, N;ked mondok éneket, Neved édes mindenek felett!
2. Jézus, Sáron legszebb rózsája, Jézus, völgyek legszebb virága,
Ó, Jézus, szívem hódoljon Neked, Neved ékes mindenek felett!
3. Jézus, eljövendő nagy Király, Jézus, akit minden szentje vár,
Ó, Jézus, Tied minden tisztelet, Neved áldott mindenek felett!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése