2016. február 16., kedd

Keresztény énekek

Gyertek, dicsérjük együtt/
//: Gyertek, dicsérjük együtt
Izrael Szentjét, mert Ő a megváltó. ://
//: Emeld fel kezedet,
nyisd meg a szívedet,
mert Ő a te szabadítód. ://
Gyertek, gyertek!
Menjünk fel az Úr hegyére,
vígasságnak lakhelyére,
Ujjongjunk Ő előtte,
táncoljunk Ő előtte,
Az Ő neve, az Ő neve,
ott lakik az Úr!


Hava nagila hava
Hava nagila, hava nagila,
Hava, nagila venis mecha.
Hava nagila, hava nagila,
Hava nagila venis mecha.
Hava neranena, hava neranena,
Hava neranena, venis mecha.
Hava neranena, hava neranena,
Hava neranena, venis mecha.
U-ru, u-ru a-chim,
Uru achim belev sameach,
Uru achim belev sameach,
Uru achim belev sameach,
Uru achim belev sameach,
Uru achim Uru achim belev
sameach.



Jézus visszajön
//: Jézus visszajön,
Igen, megyünk az Úr elé! :// 3x
Halleluja, halleluja!
Igen, megyünk az Úr elé!
Halleluja, halleluja!
//: Ott nem lesz fájdalom,
Igen, megyünk az Úr elé! :// 3x
Halleluja, halleluja!
Igen, megyünk az Úr elé!
Halleluja, halleluja!
//: Ott nem vár ránk halál,
Igen, megyünk az Úr elé! :// 3x
Halleluja, halleluja!
Igen, megyünk az Úr elé!
Halleluja, halleluja!





Soon and very soon
Soon and very soon,
We are going to see the King;
Soon and very soon,
We are going to see the King;
Soon and very soon,
We are going to see the King;
Hallelujah! Hallelujah!
We’re going to see the King.
No more crying there,
We are going to see the King;
No more crying there,
We are going to see the King;
No more crying there,
We are going to see the King;
Hallelujah! Hallelujah!
We’re going to see the King.
No more dying there,
We are going to see the King;
No more dying there,
We are going to see the King;
No more dying there,
We are going to see the King;
Hallelujah! Hallelujah!
We’re going to see the King



Ó végtelen nagy kegyelem/
Ó, végtelen nagy kegyelem,
Megmentett engem is.
Én elvesztem, reménytelen,
Ha Jézus nem segít.
Ó mily csodás e kegyelem
A szívem már nem fél.
Értelmet nyert az életem
Mert Jézus bennem él.
Ó mennyi sok veszélyen át
Jöttem Hozzád, Uram.
De lelkem most már rád talált,
Többé nem nyugtalan.
A mennynek békessége vár,
Ha elfogy életem.
Megosztja majd hű Jézusom
Szent otthonát velem.




Ó végtelen nagy kegyelem
Ó, végtelen nagy kegyelem,
Megmentett engem is.
Én elvesztem, reménytelen,
Ha Jézus nem segít.
Ó mily csodás e kegyelem
A szívem már nem fél.
Értelmet nyert az életem
Mert Jézus bennem él.
Ó mennyi sok veszélyen át
Jöttem Hozzád, Uram.
De lelkem most már rád talált,
Többé nem nyugtalan.
A mennynek békessége vár,
Ha elfogy életem.
Megosztja majd hű Jézusom
Szent otthonát velem.

Amazing Grace, how sweet the sound,
That saved a wretch like me.
I once was lost but now am found,
Was blind, but now I see.
T'was Grace that taught my heart to fear.
And Grace, my fears relieved.
How precious did that Grace appear
The hour I first believed.
Through many dangers, toils and snares
I have already come;
'Tis Grace that brought me safe thus far
and Grace will lead me home.



Olyan békét, mint a folyó/ 
Olyan békét, mint a folyó,
Olyan békét, mint a folyó,
Olyan békét kaptam
Tőled lelkemben.
Olyan örömöt, mint a forrás,
Olyan örömöt, mint a forrás,
Olyan örömöt kaptam
Tőled lelkemben.
Olyan szeretetet, mint a tenger,
Olyan szeretetet, mint a tenger,
Olyan szeretetet kaptam
Tőled lelkemben.
Olyan hitet, mint a szikla,
Olyan hitet, mint a szikla,
Olyan hitet kaptam
Tőled lelkemben.



I've got peace like a river

I've got peace like a river
I've got peace like a river
I've got peace like a river in my soul
I've got peace like a river
I've got peace like a river
I've got peace like a river in my soul
I've got joy like a fountain
I've got joy like a fountain
I've got joy like a fountain in my soul
I've got joy like a fountain
I've got joy like a fountain
I've got joy like a fountain in my soul
I've got love like an ocean
I've got love like an ocean
I've got love like an ocean in my soul
I've got love like an ocean
I've got love like an ocean
I've got love like an ocean in my soul
I've got peace like a river
I've got joy like a fountain
I've got love like an ocean in my soul.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése