2016. február 27., szombat

Keresztény énekek

MIKOR VÉTKEZTEM ELLENED
Mikor vétkeztem ellened,
Szomorú volt a szívem.
A mély veremből kiáltottam
Hozzád, Istenem.
Te meghallgattál engem,
Kinyújtottad a kezed,
Most boldog szívvel áldom
Örökké szent neved !

Refr.: /: Most újra, újra mondom,
Hogy Veled járok én,
Mert Nélküled az élet
Kietlen, sivár, szegény ! :/

Most már biztosan érzem azt,
Megbocsátottál nekem.
De szellemeddel átvezetsz
 
A nehézségeken.
Hogy ne hallgassak erről,
Elmondom mindenkinek:
Tőled nagy kincset kaptam:
Örök boldog életet !

 NAGY ÚR ...

R.: Nagy Úr, ha ajkunk feléd kiált,
Te védj meg, gyöngék vagyunk !
Ne rejtsd el arcod, tekints reánk,
Nyújtsd ki jobbod, jöjj, Urunk !

Ha elhagysz lelkem nyugtalan - jöjj el már !
A hangod várom szomjasan - jöjj el már !
Az ítélettől rettegek - jöjj el már !
Jöjj, gyorsan mentsd meg lelkemet - jöjj el már !

Refr.

Mély sivárságba dönt a bűn - jöjj el már !
Jöjj, ments meg, fényed küldd jelül - jöjj el már !
Ím testem lelkem szól Feléd - jöjj el már !
Jöjj, törd szét szívem szűk terét - jöjj el már !

Refr.

Új élet célja hívogat - jöjj el már !
Te vonzz, ha léptem ingatag - jöjj el már !
Ha félek vinni harcomat - jöjj el már !
Majd terjeszd énrám jobbodat - jöjj el már !


Refr. 2x

JÉZUS, TE KÖZÉNK ELJÖTTÉL ...


Jézus, te közénk eljöttél.
Boldog, ki mindig veled él !
Uram, hogy mindig veled éljek,
Adj irgalmat sok nagy vétkemért !

Nehéz volt élni vétkeimben,
Előtted állok bűnösen.
Nehéz most visszajönni Hozzád
Kérlek, hogy kegyelmezz nekem !

Uram, Te szeretsz nagyon engem
Maradj hát örökre velem !
Meghaltál értem a kereszten
Kérlek, hogy kegyelmezz nekem !



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése