2016. február 26., péntek

Keresztény énekek

A Menedék  
(Hideaway)

Verse 1:
        G                     D/F#               Em                 C
Isten vár rám tárt karokkal, megvédelmez, megvigasztal
       G                D/F#             Em              C
Felemel, ha elbukom, benne mindig bízhatom
        G                   D/F#         Em                   C
Isten keze mindig óv, bajban soha nem hagy ott
            G                       D/F#          C
Hiszen Te vagy nekem rég a menedék

Verse 2:
         G                   D/F#            Em               C
Ha karodban megpihenek, béke tölt el és szeretet
            G                   D/F#         Em           C
Semmi nem árthat nekem, ha kezedben életem
        G                   D/F#         Em                   C
Isten keze mindig óv, bajban soha nem hagy ott
            G                       D/F#          C
Hiszen Te vagy nekem rég a menedék

Chorus:
                  G               D/F#
A menedék (Kezedben van)
                          Em   C
A menedék (Az é – letem)
                   G              D/F#
A menedék (Karodban vár)
                C
Te vagy a menedék
           (A menedék)

Break:
C         G            D
Bármit hozhat a holnap
         C     G         Am    D
A Te erőd nekem elég


 A szívem Tiéd
E C#m
Ha kételkednék, hogy szeretsz-e még,
A H
A keresztre kell csak néznem,
E C#m
A szégyen s a vér, mit értem tűrtél,
A H
Feltárja szíved előttem!
G#m A
Ha az ég s a föld elmúlnak,
G#m A
A szegek helye megmarad,
G#m A
Szavak nélkül hirdetik,
H A/H
Hogy szeretsz engem, ezért éneklem:
E C#m A H
A szívem tiéd, mindörökké, Szeretlek, Érted élek 2x


A reményem


C
 
G            G/H           C         G       Em        D                    C      G
Mint egy koldus az úton fekve, olyan voltam nélküled.
G             G/H     C                  G          Em        D                     C          G
Mint egy harcos aki csatát vesztett, olyan voltam nélküled.

Em  D    C    G  Em   D            C         D
       Hol lennék, ha nem szólítasz meg?

             C            G     D
Ez a jó hír a reményem.
             C                  Em  Am
Ez a jó hír a menedékem.
             C                                        G   D
Ez a jó hír: hogy Jézus meghalt értem,
          C     Am           Em     D/F#
És az Isten gyermeke lettem.
         1.) C       2.) G
Ez a reményem.

Mint egy árva szülő nélkül, olyan voltam nélküled.
Mint egy hangszer zenész nélkül, olyan voltam nélküled.

Hol lennék, ha nem szólítasz meg?

C
Mert minden bűnt magára vett,
Mikor helyettünk szenvedett.
G
Meghalt értünk, és életet
Szerzett nekünk, mert vére lett
Em
Megváltásunkért az ár.
Míg sírjáról letört az zár,
D                                   F6/9
Új életbe emelt át minket.[i]


Come, Christians, Join to Sing


1 Come, Christians, join to sing
Alleluia! Amen!
Loud praise to Christ our King;
Alleluia! Amen!
Let all, with heart and voice,
Before His throne rejoice;
Praise is His gracious choice.
Alleluia! Amen!
2 Come, lift your hearts on high,
Alleluia! Amen!
Let praises fill the sky;
Alleluia! Amen!
He is our Guide and Friend;
To us He’ll condescend;
His love shall never end.
Alleluia! Amen!
3 Praise yet our Christ again,
Alleluia! Amen!
Life shall not end the strain;
Alleluia! Amen!
On heaven’s blissful shore,
His goodness we’ll adore,
Singing forevermore,
“Alleluia! Amen!”
When Morning Gilds the Skies
1 When morning gilds the sky, 
our hearts awaking cry: 
May Jesus Christ be praised! 
in all our work and prayer 
we ask his loving care: 
May Jesus Christ be praised! 
2 To God, the Word on high, 
the hosts of angels cry: 
May Jesus Christ be praised! 
Let mortals too upraise 
their voices in hymns of praise: 
May Jesus Christ be praised! 
3 Let earth's wide circle round 
in joyful notes resound: 
May Jesus Christ be praised! 
Let air and sea and sky 
from depth to height reply: 
May Jesus Christ be praised! 
4 Be this, when day is past, 
of all our thoughts the last: 
May Jesus Christ be praised! 
The night becomes as day 
when from the heart we say: 
May Jesus Christ be praised! 
5 Then let us join to sing 
to Christ, our loving King: 
May Jesus Christ be praised! 
Be this the eternal song 
through all the ages long: 
May Jesus Christ be praised! 

Psalter Hymnal, 1987

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése