2016. május 3., kedd

Keresztény énekek

Egyedül csak Te vagy


Egyedül csak Te vagy,
Akinél a szív lecsendesül,
Te vagy a Kősziklám,
Szabadítóm, veszni Uram, ne hagyj!

Benned hiszek, remélek szívem nem fél,
Te menedékház vagy a viharban,
Éltem már csak a Tiéd,
Őrző kezed véd és kísér!

Egyet kérek

Egyet kérek az Úrtól,

Hogy lakhassam az Ő házában, életem minden idejében.
Egyet kérek az Úrtól, hogy lakhassam Őnála.
Hogy nézhessem az Ő szépségét,
És gyönyörködhessem az Ő Templomában, Halleluja.
Egyet kérek az Úrtól, hogy lakhassam Őnála.
Ő elrejt engem a veszedelem napján, 3x
Az Ő templomába


Egyet kérek Tőled


Egyet kérek Tőled, ó Uram,
Ezt keresem életemben,
Hogy én ott legyek,
Az Úr házában, életem végéig.

Csodálom az Úr szépségét,
Keresem az Úr templomát

Él bennem a vágy


Él bennem a vágy Téged dicsérni,
Él bennem a vágy Téged dicsérni ,  
Tőled kaptam ezt, szívembe ültette
  Hogy Téged dicsérni kívánlak!

Él bennem a vágy Téged szeretni,
Él bennem a vágy Téged szeretni,
Tőled kaptam ezt, szívembe ültetted
Hogy Téged szeretni kívánlak!

Mindig dicsérni kívánlak,
Mindig szeretni kívánlak (x2)

A szívem Téged vár,
Óh Jézus jöjj el már!



     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése