2016. május 20., péntek

Keresztény ének

A keresztet ha nézem én
   E  A                E
A keresztet       ha nézem én
                       C#m  A             Hsus  H
Hol meghalt Ő,           a nagy Király
                     E/G#     A            C#m  A
Minden kincsem,      a büszke én
              E/H    Hsus     H                E     A/E  H/E A/E
Semmivé lesz,         és nem kell már

                        E  A               E
Másban többé       nem bízom én
                       C#m  A       Hsus  H
Mint Krisztusom      halálában
             E/G#    A          C#m     A
Csábít és hív     minden egyéb
            E/H    Hsus   H          E     A/E  H/E A/E
De élet csak         vérében van

                 E  A                   E
Nézd homlokát,      kezét, lábát,
                  C#m  A             Hsus  H
Szeretet s gyász       lett ott eggyé.
                E/G#     A            C#m  A
Volt-e már vér        ennél drágább,
              E/H    Hsus     H      E     A/E  H/E A/E - (D)
Tövisből font        fejdísz ily szép?

         G  C                G
Ha a vilá  -  got adhatnám,
            Em  C                Dsus  D
Ajándéknak      az oly kevés.
          G/H   C                  Em    C
E szeretet     többet kíván:
       G/D  Dsus   D        G
Az életem      legyen Övé. Dobrocsi Gábor [1]

A Mester keze


E                              H/D#
Drága Megváltóm, gyönyörű Isten,
A/C#                    Am6/C                  C#m
Mindenről tudsz, kezedbe vésted napjaimat,
F#sus F#/A#              Hsus  H    
El rejtettél engem tervedbe.
E                                   H/D#
Gyengéden hívsz, hogy hozzád találjak,
A/C#                       Am6/C                 
Lelked vezet, hogy trónodnál álljak,
C#m                                      F#sus F#/A#        Hsus       H
Taníts Uram, hogy kedvedre éljek minden nap.
C#m                          H/D#
Megragadtál, magadhoz vontál,
E                               A       E  H/D# 
Szentségben őrzöl, kezed átformál,
C#m                            F#sus F#/A#    Hsus  H
Vezess Uram, erre kérlek   én.

E           H/D#        F#m         H/C#       C#m7
Hívj el! küldj el, tölts be szent tüzeddel,
        D                A/C#              F#m  H
És égess ki, hogy megpróbált legyek,
E           H/D#        F#m      H/C#     C#m7
Hívj el, formálj, vezess és használj,
    D                A/C#          F#m  H
Ó Mesterem, az életem tied.

A Menedék 
Verse 1:
        G                     D/F#               Em                 C
Isten vár rám tárt karokkal, megvédelmez, megvigasztal
       G                D/F#             Em              C
Felemel, ha elbukom, benne mindig bízhatom
        G                   D/F#         Em                   C
Isten keze mindig óv, bajban soha nem hagy ott
            G                       D/F#          C
Hiszen Te vagy nekem rég a menedék

Verse 2:
         G                   D/F#            Em               C
Ha karodban megpihenek, béke tölt el és szeretet
            G                   D/F#         Em           C
Semmi nem árthat nekem, ha kezedben életem
        G                   D/F#         Em                   C
Isten keze mindig óv, bajban soha nem hagy ott
            G                       D/F#          C
Hiszen Te vagy nekem rég a menedék

Chorus:
                  G               D/F#
A menedék (Kezedben van)
                          Em   C
A menedék (Az é – letem)
                   G              D/F#
A menedék (Karodban vár)
                C
Te vagy a menedék
           (A menedék)

Break:
C         G            D
Bármit hozhat a holnap
         C     G         Am    D
A Te erőd nekem elég



A mi Istenünk

 E G#m C#m A

E                    G#m                      C#m
Kegyelmed elég, Több, mint elég
A
Igédben bízok én
E              G#m                             C#m
Így várok Rád, Vonj közel megint
            A                       H
Szellemed újítson meg!

           E/G#         A
Leborulok előtted
           F#m       H/D#
Leborulok előtted
          E/G#       A     E G# C#m A
És imádlak téged

Jelenlétedben Világíts nekem
Szavad hatalmával
Helyreálltam, Szabaddá lettem
Szellemed segít engem

Leborulok lábadhoz
Leborulok lábadhoz
És imádlak Jézus!

repeat 2x: E H F#m C#m A E

                   E                                      H
Önként adtál oda mindent, Életedet a kereszten
                            F#m                     C#m              A         E
Mily nagy szeretet! Mit adott nekünk, A mi Istenünk
                E                                        H
A halálból fölemeltettél, Életed lett nekünk a fény
                   F#m           C#m                A    E
Szolga Király, Szabadító, A mi Istenünk[1]




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése