2016. május 12., csütörtök

Keresztény énekek szöveggel

Hadd énekeljem


Hadd énekeljem az Úrnak kegyelmét örökké,
Hadd mondjam el azt, hogy Ő a szívemben él!
Hadd énekeljem az Úrnak kegyelmét örökké,
Hadd mondjam el azt, hogy Ő a szívemben él örökké!

Az Úr szavára lett a föld, a tenger és az ég,
Ezernyi csillag tündökölt, mikor kinyújtotta kezét,
Az Úr dicsősége előtt, leborulva zengi dicséretét
a mindenség!

Sötétségből, bús homályból mentet meg szavad,
Életemben, soha még, nem voltam boldogabb,
Világosságot találtam, fény gyulladt az éjszakában,

mely ég, örökké!



Hadd legyek áldozat


Jézus, Isten egyetlen Fia,
Jézus, lelkem biztos támasza,
Szívemből szeretlek, meghajlok most Előtted,
Hálám kifejezem,
Átadom életem, oltárodra felhelyezem.

Átadom életem, oltárodra felhelyezem,
Harminchat fokon csak érted égve, Jézusom,
Hadd legyek áldozat, Jó illatáldozat,
Fogadd el életem, Istenem.

Jézus, szálljon Hozzád ez a dal,
Lelkem legmélyéből fakad, minden szava,
Szívemből szeretlek, Rád bízom az életem,
Hisz tudom, hogy elfogadsz engem
Átadom életem, oltárodra felhelyezem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése