2016. május 2., hétfő

Keresztény énekek

Drága Véred


Drága véred megtisztít,
Drága véred életet ad.
Drága véred értem folyt
Keresztfán, a Golgotán, és megtisztított,
Fehérebbre mint a hó, mint a hó
Ó, Uram, Te drága Megváltó.

Dicsérünk áldunk Úr Jézus


Dicsérünk áldunk Úr Jézus
Magasztaljuk dicső, nagy és Szent Neved
Nincsen senki másban örök élet
Te vagy szívünk reménysége

A megfáradtnak Te vagy megnyugvás

A kérdésre a megoldás

A terheinktől Te vagy szabadulás
A bűneinkre feloldozás

Az éhezőnek Te vagy élő kenyér
A szomjazónak elő víz
A keresőnek Igéd kiutat nyujt
Sötét szívekben vilagosság gyúl.

Szöveg és Zene:  Pápai, János



Dicsérni Vágylak Én   

 

1.Dicsérni vágylak én, szívemből Uram!
   Dicsérni vágylak én, szívemből Uram!
   Látni arcodat, irgalmad, miként árad,
Dicsérni vagylak én.
      
Minden madár, néked énekel!
Ágát a fa hozzád nyújtja fel!
Halld meg énekem,
Hozzád emelem kezeimet!

2. Ismerni vágylak én mélyebben, Uram! ( 2x )
    Látni arcodat, irgalmad miként árad,
    Ismerni jobban.
3. Szeretni vágylak én mindjobban, Uram! ( 2x )
    Látni arcodat, irgalmad miként árad,
    Szeretni jobban.
4. Szolgálni vágylak én hűséggel, Uram! ( 2x )
    Látni arcodat, irgalmad miként árad,

    Szolgálni hűen!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése