2016. május 5., csütörtök

Keresztény énekek

Én hirdetem


Én hirdetem az élő Úr dicséretét,

Értem halt meg, feláldozta az életét!

Örökké Ő az Úr, mint bárány ül a trónon,
Meghajtom térdemet, és Őt magasztalom.                           

Én vártam                                                         

Én vártam az Úrra,
Én vártam és meghallgatott,

Kivont engem a mélyből, a félelmeimből,
Kősziklára állított és új utat adott.
Én hirdetem a népeknek,
Hogy bízzanak benned,
Megmentetted életem,
Ezért éneklek Neked.

Egy új dal szól a szívemben,
Egy új dal, csakis rólad zeng.

Én Veled Megyek

(V Mózes 30:11,16; 31:6)

1. Ha úgy érzed, hogy nincs kiút,
Fáradt vagy  és elhagyott,
Térdelj le és halld, mit mond,
Isten most neked:
Légy  erős és bátor,
Ne félj és ne rettegj

Én veled megyek, itt vagyok melletted,
El nem maradok tőled, ezt ígérem neked,
Sem  el nem hagylak téged.

(Mert) Én veled megyek, itt vagyok melletted,
Hadd legyek mindenben a mindened.

2. A parancs, amit adtam Én,
Nem  érthetetlen,
Szeresd Urad, Istened,
teljes szívedből!
Közel vagyok hozzád
Segítek neked,


Michael & Marika Payne


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése