2016. április 20., szerda

Keresztny ének

Semmim sem volt nekem

Semmim sem volt nekem,
Amíg nem jöttél Istenem.
Most megvan, végre mindenem,
Mert gazdaggá tett, a kegyelem!

Mert kegyelmedből nekem adtad magad,
S most szemtől-szembe láthatlak.
Mert kegyelmedből lettem gyermek,
A kegyelmed köszönöm Neked!
A kegyelmed köszönöm Neked!

A kereszt mondta el


A kereszt mondta el, a kereszt mondta el
Tagadni többé nem lehet, mert megmutatta, hogy szeret,
A keresztből megérthető, az Úr Jézus a megmentő!
Vele üzente a hű Atya: "Jöjj gyermekem, jöjj haza!"

Kegyelmed Jézus felénk olyan nagy, Amilyen távol a földtől, a nap.
S ahogy nyugattól messze napkelet
A bűneink olyan messze veted
A kereszt mondta el, a kereszt mondta el
Én akkor ismertelek meg, mikor megláttam a kereszted,
Ahol értünk folyt a drága vér,
váltság minden bűnünkért!
Porból vagyunk s porrá leszünk,
Te mégis meghaltál értünk.

Oly hű, oly jó, vagy Te,
Oly hű, oly jó, vagy Te,
Oly hű, oly jó, vagy Te, Oly jó!
           A kereszthez jövök
A kereszthez jövök kegyelmedért,
A kereszthez jövök, hol értem folyt a vér
Erőd által járhatom az utad,
Alázattal követlek.
Karod kitárva, a nevemen hívsz,
Te fogadsz, bár bűnös vagyok!
Nagy árat fizettél a vétkeimért,
Jézus jövök,
Jézus jövök,

Keresztedhez jövök én.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése