2016. április 15., péntek

Keresztény énekek

Hozzád jövök…

E   H A       E      H      A
Hozzád jövök, én Megváltóm.
  F#     E        A            H
Meghajlok előtted hódolok.
E   H A       E      H      A
Vedd életem, és mindenem,
  F#     E        A            H
múltam és jövőm Tiéd legyen.
  F#       E                     A               
Véred mosson meg engem,
  F#        E          A               
tisztítsa meg a lelkem.
  F#       E                     A                         H
Szívem mint fészkéről a sas madár felszáll.

             E     H        A    E  H      A
 Refr.: Te vagy az Úr, és a Király
  C#    H    A                   F#           A            H
 Jöjj és vezess, ahol Szent Szellemed jár.
  E     H        A    E  H      A
 Te vagy az Úr. Én Istenem
C# H   A               F#               A            H
követlek  //:ahol Te vagy én ott leszek.://
Jelenléted…


      G  D   Am     C                              G  D    Am C
Jelenléted erőt ad nekem.  Jelenléted Uram Istenem.
      G  D       Am       C              Em    Hm   Em       Hm
Jelenléted itt van lakhelyem, hol megérintesz kegyelmeddel.
     C     G/H     Am    C       D           G
Sziklád rejtekében. Szent Jelenlétedben
   

  Em                             C                Am        D G
    Hadd járjak ott, hol a nagy folyó sem áraszt majd el.
        D     Em                      C                Am        D G
    Hol a lábam sziklán áll. Ó rejts el ott , hol a perzselő tűz nem éget meg.
                               D
    Ahol Te vagy Atyám.
 

 Em                              C                Am        D G
Hadd járjak ott, hol a gonosz karja nem ér majd el.
      D     Em                        C                Am        D G
Hol a szent vér árad rám. Ó rejts el ott , hol a sötétség sem rémiszt engem,
                        D
Ahol Te vagy Atyám.


Látni fogom
Capo3

                  Em                                  C                            em                     C

1.    Vajon így van még? Hogyha néped kér, megnyílik az ég, hatalmad
                    D                     C                       G    D em C
elé. Én elhiszem és teljes szívvel a tiéd vagyok.

Vajon így van még? Hogyha néped kér, a vak látást nyer, a holt újra él. Én elhiszem és teljes szívvel a tiéd vagyok.

              G                D                   em                C     G      D                        
 Refr.: Látni fogom, ahogy átformálod a világot, látni fogom, ahogy a
       em                  C        G      D          em                    C               G
te népedet használod. Látni fogom, hozzád rohanok, a tiéd vagyok,
D         em   C
tiéd vagyok.

2.    Igen így van még, ha fel áll a nép, igazságodban jár, és tüzedben ég, megtört szívűek, újjá születnek, megváltoztatod, történelmünket. Én elhiszem és teljes szívvel a tiéd vagyok, tiéd vagyok. Refr.: Látni fogom…

              G                D                   em                C     G      D                        

3. Szent az Úr neve, Szent az Úr neve, Szent az Úr neve, Szent az Úr neve. Refr.: Látni fogom…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése