2016. április 25., hétfő

Keresztény énekek

Barátom lettél

Barátom lettél, több vagy, 
Mint egy testvér.

Szívemben még él, mikor megérintettél.


Jézus, Jézus, Jézus hű társam már.

Reményem lettél, hűséged oly érték.
Szívem törne szét, ha egymást Elveszítnénk.

Békénk az Úr


Békénk az Úr,
(Jézus a mi békességünk)
Békénk az Úr,
(Béke van Istenünkben),
Békénk az Úr,
(Jézus a békesség)

Békénk az Úr.

Mert Ő lebontotta a falat,
Szent templomokká formált minket,
Kibékített Istennel. (2x)

Benned bízom én


Tudom jól, bár nem látlak én,
ha Te itt vagy, mindig van remény.
Benned bízom hát s többé nem félek soha,
Ha próbák jönnek, velem itt leszel,
erősítesz, hogy ne essek el,
Benned bízom hát s többé nem félek soha.

Nem félek (nem félek)
többé már (többé már)
Nem félek (nem félek)
többé már (többé már)
Benned bízom én,
Benned bízom én.

Az éjszakában, ha senki nem felel,
A széllel szemben, mikor futnom kell,
Benned bízom én s többé nem félek soha.
Mert most már értem, nincs több hátraarc,
Te végleg győztél, rég eldőlt a harc,

Benned bízom hát s többé nem félek soha.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése