2016. április 22., péntek

Keresztény énekek

Amint vagyok

1. Amint vagyok sok bűn alatt,
De, mert hallám hívó szavad,
S mert értem áldoztad magad,
Bárány Jézus, jövök,  jövök .

2. Amint vagyok, így, bűnösen,
Jövök Tehozzád megtörten,
Te megtisztíthatsz teljesen,
Bárány Jézus, jövök, jövök.

3. Amint vagyok, vak és szegény,
hogy kincset leljek Benned én,
S derüljön éjszakámra fény,
Bárány Jézus jövök, jövök.

4. Amint vagyok, nincs semmi gát,
Kegyelmed mit ne törne át,
Hadd bízza lelkem Rád magát,
Bárány Jézus, jövök, jövök.


Áradj Élő Víz


A szegény mondja: Gazdag vagyok már!
Az elveszett mondja: Jézus megtalált!
Áradj élő víz.

Aki vak mondja: Megnyílt a szemem!
A halott mondja: Újjászülettem!
Áradj élő víz, folyjál élő víz.

Áradj élő víz, folyjál élő víz

Szent Szellem jöjj, jöjj erővel
Folyjál élő víz,
Áradj élő víz.



Áradj folyó

Áradj folyó, jöjj a mennyből, áradj
Mosd meg szívünk, tisztítsd meg ruhánkat
Áradj folyó, töltsd be testünk templomát,
Örök élet vize áradj ránk.

Mert úgy várunk, és kiáltunk szomjúságunk csillapítsd le,
ó, Urunk!
Mint a szarvas hűs forrásra:
Jelenlétedre úgy kívánkozunk!

Tömlőc ajtók nyíljanak meg,
A gonoszság láncai lehulljanak!
Az erőtlen, Rád tekintsen,
És a beteg azt mondja:

Meggyógyulok!












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése