2016. április 24., vasárnap

Keresztény énekek




Az Egek Hirdetik


Az egek hirdetik, hogy Ő az Úr

A hegyek hirdetik, hogy Ő az Úr.

Dicsőségéről beszél az egész teremtés,
Hogy tudnám elhallgatni,
Hálámat visszafogni,
Istenem Te vagy az Úr, Te vagy az Úr!  (x2)  

Az egész föld


Az egész föld dicsérjen énekléssel!
Az egész föld kiáltson örömmel

Ó halleluja, halleluja,



Halleluja örömmel.


Az életem Tiéd


Az életem Tiéd, az életem Tiéd,
Nem magamnak élek már,
Az életem Tiéd.

Az életem Tiéd, az életem Tiéd,
Te szerettél először,
Az életem Tiéd.

Az életem Tiéd, az életem Tiéd,
Vissza jössz, és haza viszel,
Az életem Tiéd.

Az Úr az én erősségem


Az Úr az én erősségem,
Olyanná teszi a lábamat,
Mint a szarvasé, mint a szarvasé!
És az én magas helyeimen
Járat Ő engemet,
Igen, engemet, igen, engemet,

És én csak örvendek Uram,
A Te szabadító Nevednek,
És vigadozom előtted örökké, örökké

Örökké, mindörökké!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése