2018. október 22., hétfő

Keresztény vers – KEZED SEGÍTSEN


KEZED SEGÍTSEN 

Én erőtelen vagyok Istenem.
Karom lankadt, életem gyenge.
Nem tudom harcomat megharcolni,
Munkám nem megy ahogy kellene.
Bízni saját erőmben nem tudok,
Fogytán van az ... Gyenge a kezem!
Nagy munkámban, amely előttem áll:
KEZED SEGÍTSEN!

Törhetetlen hitre van szükségem
Szent lángra, mely lelkemben lobog!
Konok, bálványos, téves utakon
Esdő szívem hevesen dobog.
Ó, nézz reám göröngyös utamon,
Míg sebzetten csurog a vérem ...
Nagy tusámban, mit megküzdenem kell:
KEZED SEGÍTSEN!

Határozatidat választottam.
Így célt érek biztosan tudom,
Nem fog győzni az ellen fölöttem,
Segítséged biztos oltalom.
Zárd kebledre méltatlan szolgádat,
S ha látod, hogy lankad a hitem ,
Nagy irgalmad adjon győzedelmet:
KEZED SEGÍTSEN!


                                                                  Dénes Ferenc




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése