2018. október 25., csütörtök

Keresztény vers – EGYETLEN VÁGYAM


„Nekem az élet Krisztus...” (Fil 1,21)

EGYETLEN VÁGYAM 

Minden szavam érjen az égbe fel,
minden dal, mit az ajkam énekel.
Minden betű, mit leír a kezem,
a Tied legyen, én Istenem!

Minden sóhaj, mely ajkamon fakad,
minden, mi éget, itt, a Nap alatt,
minden, mi fájó, én azt leteszem,
és azután már észre sem veszem.

Minden reménység, amely összetört,
minden ima, mit lehúzott a föld –
és Tehozzád, ó, fel soha nem ért,
íme, itt zokog, bűnbocsánatért.

Minden idő, mely hasztalan suhan,
e sártekén, ez örök borúban,
add, hogy eltűnjék: Téged lássalak,
és mindörökké Téged áldjalak!

Minden időmet Te oszd be, Uram,
hogy Hozzád érjen egykor az utam!
egyetlen vágyam csak az lehet nekem,
hogy Tied legyen egész életem!
   Kárász Izabella   "Fényből fényességet" 182.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése