2018. augusztus 27., hétfő

Keresztény vers- ÉZSAIÁS VIGASZTAL


ÉZSAIÁS VIGASZTAL


Reszketsz,mint gyermek a sötétben?

Tétován jársz-kelsz,nem tudod,lábad merre vigyen?

Reszketsz,mint a rossz útra tért?

Álomból felriadsz és ébren üldöz a vád?

Bűneid súlya húz,mint a tékozló fiút.,

s nem mersz atyád házába visszatérni?

Ne félj! Én megváltottalak!



Éretted küldtem egy--fiam a földre,

éretted tettem vállára keresztet,

helyetted szenvedett,megvesszőztetett,

helyetted hullott hét sebből a vére,

miattad viselt töviskoronát,

s már az édenkerti hűvös alkonyatban:

neveden hívtalak téged.



Még nem voltál,de már éretted voltam,

Neked szólott a hegyi beszéd,

s a mezőn magvető bölcs példázata,

Az ő sebével gyógyultál meg

és a királyi menyegzőre téged vártalak,

Előbb szerettelek,mint te engem.

Enyém vagy,ne félj! Ámen


Rolla Margit



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése