2018. augusztus 22., szerda

Keresztény vers- Állj ki mellettem, Uram!

Állj ki mellettem, Uram!

Állj mellém, Uram, harcaimban,
Hogy én maradjak alázatban.
Ahol Te vagy, ott van a hatalom,
A szeretet, a jóság, az irgalom.

Csak általad uralkodhatok magamon,
És segíthetek másokon.
Hadd vehessem fel a jellemedet,
Hogy szelíd és alázatos legyek.

Arcom tükrözze arcodat,
Lábam kövesse nyomodat.
Kezemmel szolgálni tudjak,
Add, hogy jó cél felé fussak.

Látod, Uram, ki görgeti az akadályt.
Azt is, akit a Sátán erre a célra használ.
Adj, Uram, lelki világosságot,
Amikor a Sátán adja a tanácsot,

Hogy meg tudjuk különböztetni a lelkeket,
Ne legyünk engedelmesek, csak Neked.
Szentlelkeddel tanácsolj,
Vezess, vigasztalj, pártfogolj,

Hogy tartsak ki minden áron,
Nekem a Sátán többé ne ártson,
Áldd meg rosszakaróimat, kérlek,
Őket az igazságról Te győzd meg!

Add, hogy jóra váljon az az indulat,
Amivel ellenem fordultak.
Szívükben irántam megkeményedtek.
Add, Uram, hogy megtérjenek!

Állj mellém, kérlek, Uram,
Nekem az önvédelemre nincs szavam.
Inkább engedd, hadd forgassam a tollat,
És Szentlelked ihletésével támogass!
                                         Vajdai Zita

  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése