2018. szeptember 22., szombat

Keresztény vers- Köszönöm Jézusom!


Köszönöm Jézusom!

Köszönöm Jézusom, hogy még itt lehetek,
régen még siettem, ma már nem sietek.
Zarándok utamon, már lassabban járok,
naponta: mennyei behívóra várok!
Ámde ha volna még földön, célod velem,
verseid örömmel írja tovább, kezem.
Drága szavaidat, versekbe foglalom,
lelki épülésre, frissen tovább adom.
Fáj szerető szíved, elveszett lelkekért,
hiszen érettük is hullattál, drága vért!
Előtted jól ismert, földön minden lélek,
vágyódnak e hozzád, fiatalok, vének.
Uram: engemet is, ifjan megkerestél,
harcban, próbák során, magadhoz öleltél!
Óvtál és vezettél, több évtizeden át,
meg is aranyoztad, életem alkonyát.
Jóságodért hála, fakad ma ajkamon,
mert nem volt hiába, sok drága alkalom,
melyekben terólad, tettem bizonyságot,
jöttél, hogy megváltsad, az ember – világot!
Mert kárhozat felé, vonulnak a népek,
elvesznek örökre, ha hozzád nem térnek!
Lelkek mentésében, eszközöd lehettem,
szorgos munka mellett, szállt idő felettem.
Lassan már lenyugszik, földi életnapom,
dicsőséges arcod, mennyben megláthatom!

Pecznyík Pál




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése