2015. november 21., szombat

Keresztény Versek

SOKAT KELL MÉG 

Sokat kell még csalódni
amíg meghalhatok.
Sokat kell még szenvedni
míg nyugalmat kapok
az Isten szent kezéből,
ki tudja végzetünk,
s mohos, sziklás hegyúton
sem hagyja el szívünk,

Ki vezet biztos kézzel
az örök fényekbe,
S nekünk nem kell mást tenni,
menni vakon, vele.
Lelkében örök jóság
szemében fény, meleg,
Nála nincsen csalódás
nincsenek fellegek.
   Kárász Izabella  
Isten kezében

Az én számomra véletlen nincsen,
Derű vagy ború leng fejem fölött,
Mögötte ott van Atyám, az Isten;
Visszatekintve öröm, bú között
Tisztán látom mily bölcsen vezetett,
Érzem, hogy mily nagyon szeretett.
Édes béke száll szívem mélyébe:
Életemet Isten tartja kezébe.

Nem kell félnem, ha vész jő felém
Csak mit Ő enged, az eshet velem;
Szenvedéseknek sötét éjjelén járjak bár.
Béke, öröm tölti el kebelem.
Isten kezébe van az életem.
Javamra ad Ő mindent énnekem.
Ha tövis tép is, rózsa nő azon,
Hálaszó váltja fel majd panaszom.

Kezébe vette éltem kormányát
Megszabta bölcsen nekem az utat,
Rárakta a titkok homályát,
Mindig egy lépés csak, amit mutat,
És mégis megyek, amerre vezet,
Áldom azt a bölcs, hatalmas kezet,
Mely áldott, védett a múlt éveken,
Mely uralkodik a földön és egeken.

Reája bíztam életem ügyeit.
Csendben várom Őt míg intézkedik.
Mért előzném nagy csodás tervét?
Nem siet Ő, de el sem késhetik.
Mindent legjobban, legjobbkor végez
Tudom ő szeret - nekem elég ez.
Bármerre vezet, bízom benne, hisz
E földről a karja a mennyekbe visz.
 Novák László   

Jelentés az Úrnak  

Jelentem: élek, mert akartad,
s nem adok hangot már panasznak.

Jelentem: szeretlek, Uram,
s egyedül Rád bízom utam.

Jelentem: fáj még szívem sebe,
de enyhít már a csendes este.

Jelentem: sebem bárhogy ég is,
derítsz rám szép napot mégis.

Jelentem: csupán Benned bízom
s bánatom senkinek se sírom.

Jelentem: élek, Te akarod.
Legyen meg a Te akaratod!
Nagy Kornélia Mária


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése