2015. november 18., szerda

Keresztény Ének











Velem vándorol utamon Jézus, gond és félelem el nem ér,
Elvisz, elsegít engem a célhoz, ||:Ő a győzelmes, hű vezér! :||
Velem vándorol utamon Jézus, bár az út néha oly sötét,
Soha nincs okom félni a bajtól, ||: Amíg irgalmas karja véd! :||
Velem vándorol utamon Jézus, ez a vigaszom baj ha jő,
Bármily súlyosak rajtam a terhek, ||: Segít hordani , ott van Ő! :||
Velem vándorol utamon Jézus, túl a sír sötét éjjelén,
Fenn a mennyei angyali karral ||: Nevét végtelen áldom én! :||








Életem csak kegyelem, önérdemem nincs - 2 X
Refr.: ||:Veled vagyok naponta, kezeidet megfogva,
te csak bízzál a szavamban, mondja az Úr. :||
Régi énem leküzdöm, nagy erejével - 2 X
Refr.
Szeretete igazgat, ellát tanáccsal - 2 X
Refr.
Hűen vezet utamon, nem hagy magamra - 2 X
Refr.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése