2018. július 31., kedd

Keresztény vers- ÉN MELLÉ ÁLLOK


ÉN MELLÉ ÁLLOK   

Én mellé állok
annak, aki kinyitja a legszebb
Könyvet. Olvassa az Igét.
És mellé állok annak,
aki Istennek áldozza szívét.
Én mellé állok,
mert a Biblia minden szava szent!
Én mellé állok,
mert nékem szól abból üzenet.
Mindenkinek,
mindenhová,
mindenkiért
száll abból üzenet.
Ha valahol,
mély néma estben emberi lélek szava szól,
mint Isten hangja egy messzi csillagról,
én mellé állok,
hogy együtt lássuk azt a csillagot.
Hogy együtt lássuk:
Isten szépsége mint ragyog!

Én mellé állok annak,
aki Krisztussal egy maradt,
annak,
aki Bibliát nyit,
szolgálja az Urat,
Mert keresem
emberi lelkek titkos rejtekén
a földet,
amit nekem ígért
a Kegyelem! –
... Áldott legyen
testvérszív vagy barát szava,
aki segít
hogy eljussak haza...     
                          Kárász Izabella




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése