2015. október 17., szombat

NAPI ÁHÍTAT
Ma 2015 október 18. vasárnap, Lukács napja van.
Csendes Percek
Az asszony pedig otthagyta korsóját, elment a városba, és szólt az embereknek: "Jöjjetek, lássátok azt az embert, aki megmondott nekem mindent, amit tettem: vajon nem ez-e a Krisztus?" Erre azok elindultak a városból, és kimentek hozzá. Közben kérték őt a tanítványai: "Mester, egyél!" Ő pedig azt mondta nekik: "Nekem van eledelem, amit egyem, amiről ti nem tudtok." A tanítványok erre egymást kérdezték: "Valaki talán hozott neki enni?" Jézus ezt mondta nekik: "Az én eledelem az, hogy teljesítsem annak akaratát, aki elküldött engem, és bevégezzem az ő munkáját. Vajon nem ti magatok mondjátok-e, hogy még négy hónap, és jön az aratás? Íme, mondom nektek: emeljétek fel a szemeteket, és lássátok meg, hogy a mezők már fehérek az aratásra. Az arató jutalmat kap, és begyűjti a termést az örök életre, hogy együtt örüljön a vető és az arató. Mert ebben az esetben igaz a közmondás, hogy: más a vető, és más az arató. Én elküldtelek titeket, hogy azt arassátok, amiért nem ti fáradtatok: mások fáradoztak érte, ti pedig az ő munkájukba álltatok be." Abból a városból pedig a samáriaiak közül sokan hittek benne az asszony szava miatt, aki így tanúskodott: "Megmondott nekem mindent, amit tettem." Amikor tehát a samáriaiak Jézushoz értek, kérték őt, hogy maradjon náluk. És ott maradt két napig. Az ő szavának sokkal többen hittek, az asszonynak pedig meg is mondták: "Már nem a te beszédedért hiszünk, hanem mert magunk hallottuk és tudjuk, hogy valóban ő a világ üdvözítője."
Jn 4,28-42.
ELUTASÍTHATATLAN AJÁNLAT
A meggyógyított vak így válaszolt: Megmondtam már nektek, de nem hallgattatok rám. Miért akarjátok ismét hallani? Talán ti is a tanítványai akartok lenni? (Jn 9,27)
Az elektromos kütyük nagy rajongója vagyok. Ha felfedezek egy új elektromos eszközt vagy alkalmazást, izgalomba jövök. Mostanában találtam egy ingyenes napirendszervező alkalmazást, amely emlékeztetőket küld a különböző programokról, megkönnyíti a munkáim megtervezését, és segít, hogy összeszedett maradjak. Mondtam a feleségemnek, Bonnienak, hogy ez milyen jó, és letöltöttem az ő tabletjére is. Aztán küldtem E-mailt a gyerekeinknek és sürgettem őket, hogy ők is töltsék le, amilyen gyorsan csak lehet, hiszen másnap már fizetős lesz. 
Ez az igyekezet, hogy megosszam a jó hírt a programról, csak szerény megnyilvánulása annak a buzgalomnak, amely feltör bennünk, amikor Krisztust befogadjuk az életünkbe. Micsoda kincset találtunk! Reményteltek vagyunk, szabadok a bűntudattól. Csodálkozni kezdünk, vajon mások is érzik-e a bűn terhét? Olyan felfedezést tettünk, amire - tudjuk - mindenkinek szüksége van. Krisztus megszabadít a bűntől, erőt ad, hogy leküzdjük, és mindennapi kapcsolat lehetőségét kínálja fel Istennel. Egészen másképp értjük a Bibliát, és biztos otthonunk van a mennyben. Ezt a jó hírt tovább akarom adni!
Imádság: Drága Urunk, adj nekünk megújult vágyat, hogy megosszuk másokkal a jó hírt. Ámen.
"Menjetek el szerte az egész világba, hirdessétek az evangéliumot minden teremtménynek." (Mk 16,15) 
Tom Buice (Tennessee, USA)
IMÁDKOZZUNK LELKESEDÉSÉRT AZ EVANGÉLIUM HIRDETÉSÉHEZ!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése