2015. október 23., péntek

Keresztény Énekek

Szólj, Uram!
Z: Balogh B. András, Sz: Mike József
Uram, szelíd hangod ma is hallhatom…
Igéd mécsesként világít utamon.
Szavad hadd járja át
Szívem rejtelmes pitvarát,
Hozza fényre, ha lát bennem lázadást!
Szolgád vagyok, ki parancsodra vár,
Vágyakozom törvényed után.
Mutass irányt nekem,
Vezess tovább, szent Mesterem,
Amíg jutalmam tőled majd átveszem!
Halleluja! Szívem nyitva.
Szólj, Uram! - Szolgád jól figyel.
Uram, igéd szerint Lelked bennem él,
Ezért “ABBÁ ATYÁM”- így kiáltok én.
Fenyíts, bíztass, ha kell!
Tudom, kegyelmed nem hagy el,
Hogyha elestem is, újra felemel.
Fiad vagyok, ki tanácsodra vár,
Terveidet elmém sejti már.
Tüzed fűtse szívem,
Szavad formálja jellemem,
Amíg végül hozzád hazaérkezem.
Halleluja! Szívem nyitva.
Szólj, Atyám! - Hallja gyermeked.
Fiad vagyok, ki tanácsodra vár,
Terveidet elmém sejti már.
Tüzed fűtse szívem,
Szavad formálja jellemem,
Amíg végül hozzád hazaérkezem.
Halleluja! Halleluja!
Áldva légy, dicsőség neked!
Keresztény dalok - Csak hitel






Uram, folytasd bennem a jó munkát!
Z, Sz: Mike József
Atyám, megigazítottad életem,
Jézus Krisztus igazsága enyém lehet.
Kegyelmedből eltörölted bűnömet,
Hit által adtál egy új kezdetet.
Tudom, akaratod az, hogy szent legyek,
Legyen szívem bűn nélküli, tökéletes,
Ragyogjon a sötétségben életem,
Ismerje fel mindenki a fényedet.
Uram, folytasd, kérlek, bennem a jó munkát!
Te kezdted el, te vidd véghez, mit tervedbe foglaltál!
Nem számít mit tesznek mások,
Én rendelkezésedre állok,
Hogy szerető kezed érintése formáljon át!
Uram, szolgálatra hívtad népedet -
Olyan sok a boldogtalan, az elveszett…
Indulok, hogy töröljem a könnyeket,
Örömmel hirdetem kegyelmedet.
Tudom, akaratod az, hogy hű legyek,
Kitartó a szent munkában, elégedett.
Azt mondtad, ha kevés dolgon hű leszek,
Többre bízol azután, a mennybe fenn.

Uram, folytasd, kérlek,…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése