2015. október 29., csütörtök

Keresztény Énekek

Hegyi beszéd
Tágas a kapu és széles az út, ami kárhozatra visz, /d  A
És sokan vannak azok, akik így élnek itt: fény nélkül, Isten nélkül.  /F  g  A   g   A
Refr.

Szoros a kapu, és keskeny az út ami életre visz,
És kevesen vannak azok, akik Istent keresik, ó a fényt, ó ó

Refr.          Keskeny út vár ránk, /d  C  F
Az égbe vezet a lépcső /g  d
Áldása száll le ránk /d  C  F

És megtalál a fény  /g  A

Én Istenem (Várlak Uram), benned bízom, Téged vár a lelkem! /e a
Én Istenem (Vezess Uram), ösvényeden vezess engem! /D7 h H7
Én Istenem (Taníts Uram), igazságban taníts engem! /e a
Én Istenem (Várlak Uram), minden nap várlak Téged! /D7 h H7
Én Istenem (Nézlek Uram), szemeim csak Terád néznek! /e a
Én Istenem (Hívlak Uram), szüntelen hívlak Téged! /D7 h H7
Én Istenem (Segíts Uram), hallgasd meg a könyörgésem! /e a
Én Istenem (Kérlek Uram), kegyelmedről emlékezz meg, Istenem! /D7 h H7 C

Bocsásd meg, ha elfáradok s néha sírok, /e a D7 G
Tekints reám, lásd meg árva és szegény vagyok! /a D7 G E
//Légy segítségem, szabadíts meg engem, /a D7 G e
Uram lelkem hozzád emelem.// /C D e
Fogadd el Uram szabadságomat, fogadd el egészen! /C G C F, C G C-G7
Vedd értelmemet, akaratomat és emlékezésem. /C G, C F C G C
Mindazt, amim van és ami vagyok, Te adtad ingyen, /C G C F, C G C-G7
Visszaadom Uram, visszaadom egyszerre mindent. /C G, C F C G C

Legyen fölöttünk korlátlanul rendelkezésed, /a E7 a F C G C
Csak egyet hagyj meg ajándékodul: szeretnem téged. /a E7 a F: G D7 G-G7
Csak a szeretet maradjon enyém a kegyelemben, /C G C F C G C-G
S minden, de minden gazdagság, egyéb, már semmi nem kell. /C G C F, C G-G7 C




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése