2018. november 5., hétfő

Keresztény vers – Uram, akit Te szeretsz


Uram, akit Te szeretsz

János 11:3
Egy mondat: Uram, akit Te szeretsz,
Száz kérdést nyit meg bennem.
Mi ez? Hit? Vagy végtelen önzés?
-Kutatva kérdi lelkem.
Felmagasztosulhatok-e én,
Hogy Jézus szeressen?
Vagy lehetek annyira hitvány,
Hogy teljesen megvessen?
-Ahogy az igen és nem között
Magam mérlegre dobom:
Boncolgatom- a szeretethez
Nekem miért is van jogom…
Bár súlyaim a serpenyőben,
Megoldni mégsem tudom.
Ezért e nagy kérdést Őreá,
A Szeretetre bízom.
-Belőle csak egy morzsát kérek,
Mely után mohón kapok.
Kik karéjjal kapják: unják azt,
Melytől én boldog vagyok.
-E szeretet nem vet meg engem:
Felemel az Istenhez.
Ki Benne magát adja nekem,
S lehajol az emberhez.
Míg imádkozva várok Rá,
Ő hozzám jön, Lázárhoz?
S én, a meggyógyított lélek,
Leborulok lábához.
1949. 01. 08
Tamaska Gyula


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése