2018. november 3., szombat

Evangéliumi Beszélő Képek - A lélek arcképe


A lélek arcképe 

Szellemi arcképed van a rajzon. Csak a Sátán tehet olyan vakká, hogy nem ismered fel magadon a bűnnek ezt a torzítását. Isten képe csak a teremtéskor rajzolódott ki az ember lelkén. Azután úgy eltűntek az isteni kézvonások, mint az egyik nagyon régi bibliai pergamenről az isteni üzenet, amikor letörölték róla azért, hogy emberi gondolatokat írjanak a helyére. Az elveszett isteni vonások helyett így került az ember szellemi arcára ez a folyton ismétlődő szó: én, én, én!
A teremtéskor Ő, Isten volt az első, a felebarát a második és az "én" az utolsó. Azóta minden a visszájára fordult. Még a legnemesebb emberi érzés, a szeretet is. Csak azt szeretem, akit jólesik szeretni. Ez az "én" önző szeretete.
Azon a bibliai pergamenen elővarázsolta a modern vegytudomány az eredeti, isteni írást, de a Sátán tönkretevő kezét nem bírja emberi erő lefogni. Csak Krisztus. Ha Krisztus veheti kezébe az életedet. A bűnben holt életet emberi erő nem elevenítheti meg. Csak a Krisztus isteni ereje tud ilyen csodát tenni. Az Ő vére megtisztít minden bűntől. Munkába veszi szellemi arcodat az Ő szeretete, amely erősebb bűnnél és halálnál. Mígnem kiábrázolódik rajtad a Krisztus! (Gal 4,19).
"Isten az ő Fiát elbocsátotta a bűn testének hasonlatosságában és a bűnért, elítélve a bűnt a testben" (Róm 8,3).
"Ha ugyanis eggyé lettünk vele halálának hasonlóságában, még inkább eggyé leszünk vele a feltámadásának hasonlóságában is" (Róm 6,5).
"Ugyanaz, aki feltámasztotta Krisztus Jézust a halálból, megeleveníti a ti halandó testeiteket is az ő ti bennetek lakozó Szelleme által" (Róm 8,11).




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése