2018. december 2., vasárnap

Keresztény vers- Simon – Péter



Simon – Péter

„Simon, Jóna fia, szeretsz-e engem?”
(Jn 21,16)

A hóesés adventi békéjében
csurranó csönddel csordul a szívem,
miközben háborgó, vívódó lelkem,
Uram, hozzád menekítem.
Mi vagyok én?
Önmagam adósa,
maroknyi porszem,
hitvány kópia,
szél ingatta nádszál a viharban…
                 Simon vagyok még,
                 Jónának fia!
                 Pedig szeretnék
                 lenni végre Péter,
                 kőszirt-apostol,
                 szilárd küldetés.
Ó, nem azért, hogy megtagadjalak,
hanem, ha kérdezel: - Szeretsz-e engem?
Kísértések közt győztesen
ezernyi: - Igent-t zenghessen nyelvem!
                Kérlek, Uram,
                töröld el két nevem,
                teremtsd meg bennem
                Péter-lényegem!
                       Losonczy Léna






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése