2018. szeptember 15., szombat

Keresztény vers- Atyám vagy!


 Atyám vagy!


Atyám vagy! Te teremtettél, s én Hozzád tartozom!
Hozzád vágytam, mikor még botladoztam utamon!
Szívem minden fájdalmával közelebb kerültem Hozzád,
s olykor a boldogság ködén is átsejlett a bizonyosság…

Atyám vagy! Szeretsz, s én is szeretlek! Hogy élhettem Nélküled?!
Botorság! „Csak nem tudtam Rólad”, de Te nem feledkeztél meg
rólam, s arról, hogy egyszer én is megfogom kinyújtott kezed,
s felragyog szívemben az öröm, hogy a gyermeked lehetek!

Atyám vagy! Még ha olykor úgy érzem is, hogy nem törődsz velem:
„csak engedsz” utamon járni, de féltőn óvod életem.
Atyám vagy! Eltölt a bizonyosság, mit Lelked erősít lelkemben.
Nem vagyok egyedül! – kiáltanám, és örülök, hogy létezem!

Sz Sz E





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése