2018. június 29., péntek

Keresztény vers- Az én Istenem


Az én Istenem

Erős vár az én Istenem!
A Sionra menekül a lelkem.
A félelem szörnye támadt ellenem,
De a Seregek Ura van velem!

Biztos segítség az én Istenem!
Ő csendesíti le aggódó lelkem.
Békességet ad a szívembe
A kegyelem Atyja, a kegyelem Istene!

Szerető Atya az én Istenem!
Figyel rám, és szemmel tart engem.
Ha keze rám nehezedik és próbákat enged meg,
Ő az, ki minden bajból kimenthet!

Gondviselő Atya az én Istenem!
Minden gondomat Reá vethetem.
Ő tudja jól, hogy mi a jó nekem,
Bízhatok Benne, ha nem is értem...

Irgalmas Isten az én Istenem!
Tudja jól, mikért fáj a szívem.
Ismeri minden rezdülésemet,
Számon tartja minden kérésemet.

Mindenható Isten az én Istenem!
Mindenütt ott van velem.
Tevékenységemet ebben a tudatban végzem,
Figyelek rá, hogy megértsem...

Hatalmas Isten az én Istenem!
Egyre nagyobbnak tűnik, mióta megismertem.
Én egy porszemnél is csekélyebb vagyok,
Megható az, hogy véren váltott gyermeke vagyok!

Kegyelmes Isten az én Istenem,
Nem enged felettébb szenvednem,
Nem ad rám nagyobb próbát, csak annyit,
Amennyit elbírok hordozni.

A békesség Istene az én Istenem,
Hozzá kiáltok, ha feldúlt a lelkem,
Megnyugtat és vigasztal engem,
Teljes bizalmamat belé vetem.

A Jehova Úr az én Istenem!
Vajdai Zita,



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése