2018. június 24., vasárnap

Az egész Föld felett




Az egész Föld felett


 A           E          D2               E            A
Az egész Föld felett Te vagy Úr s Király!
             E        D2                E          F#m
Tiéd a hűs patak, Tiéd a napsugár,
                    F#m/E      D            E        Hm
Csak egyet kérek én, add meg nekem:
                    D           E        A
Legyen hát Tiéd az életem!

Tiéd a gondolat, Tiéd minden szó.
Látom szépséged, Mindenható.
Te vagy, aki nekem mindennél többet ér –
Legyen hát Tiéd az életem!

Refr.:  A    E        D                E          A
        Jézus vezess, szorítsd két kezem,
                        E     D2              E        F#m
        álmaim éjjelén, gyötrelmeimben!
                  F#m/E      D                    E     Hm
        Lényem felett Te vagy Úr s Király –
                             D           E       A
        Legyen hát Tiéd az életem!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése