2019. január 4., péntek

A régi kereszt


 

 

régi kereszt



MP3                
         
   (A/H)      E
1. Messzi hegytetőn fent,
             A         F#m
áll egy régi kereszt,
            H                 A/H                 E
Mely a szenvedésszégyen jele
                                                A           F#m
hely nékem kedveshol a tiszta és szent
               H              A/H          E  
Minden bűnösért megöletett.

      H      A/H          E
Szívem őrzi emlékedet,
            A                   F#m           H          A/H
Drága vagy nekem minden felett,
           E               E/G#               A     F#m
Koronát ott fönt ’míg nem nyerek,
         H            A/H           E 
Átkarollak te régi kereszt.

2. Ez a durva kereszt,
melyet más úgy megvet,
Egyre vonzza az én lelkemet,
Mert az égi Bárány,
menny honát elhgyván,
Értem vitte a Kálvárián.

Szívem őrzi…

3. Eme vértől ázott, régi átokfáról
Tiszta áldozat fénye ragyog:
Ott halt meg Jézus értem:
üdvöt tőle nyertem,
Vele életem megváltozott.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése