2019. január 23., szerda

Keresztény vers-Teremtőm a segítségem


Teremtőm a segítségem

Egy napon megtaláltalak,
attól a naptól a szívembe zártalak.
Megszületett az Istenfélő hitem,
tetteimben a szerető szellemem.

Nap mint nap a lelkem formáld,
szeretetem mindig Téged áld!
A Szentlélek óv és véd,
köszönöm, az életem a Tiéd!

Istent szeretni, érte élni,
csak az érzi, aki ezt megéli.
Utamat igazgasd nappal és éjszakán,
veled vagyok, a Fiad áldott szaván.

Vigyázol rám, nem félek,
szeretetemmel Irántad élek.
Tudom, hogy célod van velem,
mutasd az irányt, én követem!
  
Az Atya igazságában a szabadságom,
cselekedeteimben hűen szolgálom.
Amit akarsz, azt mindig megadod,
Szent nekem az akaratod.

A létezésem mögött a szerető hitem,
a hitem ereje a létezésem.
Lelkem mélyéből jön a szeretetem,
 így múljon az egész életem.

Csak Te adhatod az örök boldogságot,
távol tartod a hamisságot.
A szeretett gyermeked vagyok,
hű szolgálód maradok.

Ha testem fájdalom éri,
csak Tőled tudok kérni.
Segíts nekem nehéz perceimben,
hogy meg tudjak maradni tetteimben!

A gonoszt, a kísértést, segíts legyőzni!
Egy pillanatra sem tudlak mellőzni.
Amikor utamon megbotlok,
legyél a támaszom! Alázattal szólok.
Rád gondolok és kereslek,
teljes lelkemből szeretlek.
Meg akarlak jobban ismerni,
Igédet hallgatom, így tudlak követni.

A Szentlélek segít szeretni,
a szívem szellemével cselekedni.
Akarom, hogy mindig Veled legyek,
Hozzád tartozom, csak szólj és megyek!

Atyám, te adhatsz üdvösséget,
cselekedeteimen a lelkem, ez éltet.
Csak átmenet a földi élet,
Fiadnál van a végső ítélet.

Nagy Sándor



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése