2019. január 16., szerda

Az Úr Az Én -The Lord Is My Shepherd















Az Úr a pásztorom
1.                   Az Úr a pásztorom, nem szűkölködöm.
Füves legelőkön nyugtat meg engem,
És csendes vizekhez terel a mezőn;
Igaz ösvényén tart és vezet engem,
Igaz ösvényén tart és vezet engem.
2.                   2. A halál árnyékának völgyében járva,
A gonoszt nem félem, mert Te velem vagy.
A vessződ és botod mindig vigasztal,
És nem bánthat semmi, ha itt vagy, Uram,
És nem bánthat semmi, ha itt vagy, Uram.
3.                   3. Nekem még a bajban is asztalt terítesz,
Bő áldásaiddal telve poharam.
Fejemet olajjal Te árasztod el –
Mit kérhetnék többet Tőled, ó, Uram?
Mit kérhetnék többet Tőled, ó, Uram?
Szöveg: James Montgomery, 1771–1854; a 23. zsoltáralapján
Zene: Thomas Koschat, 1845–1914









The Lord Is My Shepherd

1.   The Lord’s my Shepherd, I’ll not want;
He makes me down to lie
In pastures green; He leadeth me
The quiet waters by.
2.   My soul He doth restore again,
And me to walk doth make
Within the paths of righteousness,
E’en for His own name’s sake.
3.   Yea, though I walk in death’s dark vale,
Yet will I fear no ill;
For Thou art with me, and Thy rod
And staff my comfort still.
4.   My table Thou hast furnished me
In presence of my foes;
My head Thou dost with oil anoint,
And my cup overflows.
5.   Goodness and mercy all my life
Shall surely follow me;
And in God’s house forevermore,
My dwelling place shall be.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése