2019. január 17., csütörtök

Keresztény vers- Mennyei fohász


Mennyei fohász

Dicsőség az Úrnak odafent,
adj áldást idelent.
Cselekedni, hitben élni Veled,
hiszen érkezik a mennyei szeretet.
Óh, kegyes, nagyszerű Teremtőm,
Földi, majd Égi éltetőm.
Egyszülött Fiad bennem él,
Ti vagytok a Hit és Remény.

Szellemetek járja át testem,
jó élni együtt Veletek.
Földi utamon Ti vezessetek,
így el nem tévedhetek.

Dicsőség Néked mennyei Atyám,
Hozzád szól minden imám.
Egészséget kérek Tőled én,
Életem csak a Tiéd.

Hiszem, hogy ezt megadod,
mert Tiéd a földi, s égi hatalom.
Hitem győzelmet ér,
Áldott légy Krisztusi vér!

Ma is erőt adsz nekem,
köszönöm, dicsőség Neked.
Hitem leírhatatlan Irántad,
a szív érzi percről percre, s órára.

Eljön az idő, hogy szólítasz,
élő hitemmel, szellememmel megyek én!
Egyszülött Fiad örökké ennem él.


Nagy Sándor


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése