2019. január 21., hétfő

Keresztény vers- - Énhelyettem!






 Énhelyettem!

 Drága Jézus, Isten Fia,
 mindent megtettél helyettem,
 tudtad: kárhozat vár reám,
 pedig még meg sem születtem.
 Énhelyettem imádkoztál,
 mikor tékozolva éltem,
 s amit tudatlanul tettem,
 Atyám bocsássa meg nékem.
 Énhelyettem szégyenkeztél,
 ha Atyámra szégyent hoztam,
 bizonygattam, tisztelem Őt,
 pedig nem is imádkoztam.
 Énhelyettem álltál oda,
 ahol súlyos próba várt rám,
 csodás mentő szerelmedért,
 soha nem lesz elég, hálám.
 Énhelyettem imádkoztál,
 ha imáról feledkeztem,
 a rám váró kárhozatban,
 árva lelkem el ne vesszen!
 Énhelyettem önként mentél,
 hová nekem kellett volna,
 vérem helyett, a keresztről,
 drága véred, hullt a porba!
 Bűnöm súlyos büntetését,
 énhelyettem szenvedted el,
 hogy feltámadt dicső testben,
 vihess, Atyádhoz mennybe fel.
 Pecznyík Pál




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése