2019. január 15., kedd

Keresztény vers- Isten szeretete


Isten szeretete

Mindig önzetlen szeretetet adsz,
mint a forrás, amely folyton ad.
Szereteted kegyelméből élek,
szeretetben áldalak Téged.

Most is árad a szereteted,
kezedben tartod az életem.
Szívem szereteted járja át
lelkem szeretete szálljon Rád!

Szereteted ontod önzetlenül,
szeretetem adom töretlenül.
Szereteted a világ élő kincse,
szeretet legyen minden szívben.

Szereteted soha el nem fogy,
szeretetet adni a legjobb!
Isten mindig szeret,
szeretete legyen velem.

Megköszönöm az összes napom,
amit szeretetből kapok.
Tetteimmel Érted vagyok,
szereteted tovább adom.

Szeretetem mindig úgy adjam,
ahogy Fiad értem is adta!
Üdvösség a reménységem szava,
akarlak, csendben szól az ajkam.

Szereteted izzik bennem,
szeretetben éljünk ketten.
Szereteted az életem léte,
a vérem adom Érted!


                                                                     Nagy  Sándor





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése