2019. január 5., szombat

A mi Istenünk










A mi Istenünk

E G#m C#m A

E                    G#m                      C#m
Kegyelmed elég, Több, mint elég
A
Igédben bízok én
E              G#m                             C#m
Így várok Rád, Vonj közel megint
            A                       H
Szellemed újítson meg!

           E/G#         A
Leborulok előtted
           F#m       H/D#
Leborulok előtted
          E/G#       A     E G# C#m A
És imádlak téged

Jelenlétedben Világíts nekem
Szavad hatalmával
Helyreálltam, Szabaddá lettem
Szellemed segít engem

Leborulok lábadhoz
Leborulok lábadhoz
És imádlak Jézus!

repeat 2x: E H F#m C#m A E

                   E                                      H
Önként adtál oda mindent, Életedet a kereszten
                            F#m                     C#m              A         E
Mily nagy szeretet! Mit adott nekünk, A mi Istenünk
                E                                        H
A halálból fölemeltettél, Életed lett nekünk a fény
                   F#m           C#m                A    E
Szolga‐ Király, Szabadító, A mi Istenünk[1][1]


Szerző: Reuban Morgan )| Magyar Szöveg: Juhos Péter




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése