2018. május 27., vasárnap

Gyermeknapra- Iván Magda: Kicsi, vagy nagy


-Petikém, húzd gyorsan a cipődet.
hiszen nagyfiú vagy már! - mondta reggel anyu
-Petikém! Ne szürcsölj, mint egy malac, hiszen
nagyfiú vagy már! - mondta délben anyu.
-Petikém, elég legyen már a TV-zésből, hiszen te
még kisfiú vagy! - mondta este anyu.
-Anyu! Miért van az, hogy reggel és délben nagy vagyok, estére kicsi leszek?
-Összemegyek, mint a tej? Elfogyok, mint a vajas kifli? Töpörtyűvé töpörödöm, mint a szírszalonna darabok? Akkor én most kicsi vagyok, vagy nagy vagyok?
-Hol kicsi vagy, hol meg nagy. Van amihez
még kicsi vagy, van, amihez már elég
nagy - válaszolt anyu.
-Szóval, ezt mondta, de meg nem nyugtatott.
Máig sem tudom eldönteni, hogy kicsi
vagyok, vagy nagy vagyok.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése