2018. május 29., kedd

A SZÉL


A SZÉL

Mikor a kérdésre választ nem adsz,

és a bizonytalan úgy elragad,
ha minden szertefoszlott, 
csak benned bízhatok. 

Tudom, te mellettem vagy,
Minden pillanatban
és az új élet által 
már Te irányítasz.

Én nem tudom, hogy a szél honnan fúj, és hova megy, 
de én is erre vágyom, lelkeddel így vezess! 
Nem számít más, nincs ennél fontosabb,
hogy tervedben használd szolgádat, Uram!

Igen a kérdésre választ te adsz, 
ha a bizonytalan úgy elragad, 
Ha minden szertefoszlott, csak
Benned bízhatok. 

Tudom, te mellettem vagy,
minden pillanatban,
és az új élet által 
már te irányítasz. 

Nem kell már más, nem számít má-ás, formálj át,
Úgy vágyom Rád, úgy vágyom Rád, egy életen át!
Nem kell már más, nem számít má-ás, formálj át,
Úgy vágyom Rád, úgy vágyom Rá-ád!

Én nem tudom, hogy a szél honnan fúj, és hova megy,
de én is erre vágyom, lelkeddel így vezess!
Nem számít más, nincs ennél fontosabb,
hogy tervedben használd szolgádat, Uram!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése