2018. május 10., csütörtök

Flach Ferenc - Kegyelmed elég

















Hűséges vagy, ó Istenünk,
A harcokban nem nekünk kell győznünk.
Csendes vízhez terelgetsz és irgalmadhoz,
Nem választ minket semmi el.
Most itt áll a néped, vár Rád, mint gyermek,
Ki várja, hogy lássa Atyját.
A kegyelmed elég, a kegyelmed elég,
A kegyelmed elég nekem.
Féltő és igaz Isten vagy,
A gyengék által vezetsz másokat.
A megváltásnak énekére bátorítasz,
A néped együtt énekel.
A kegyelmed elég, a Mennyből jössz közénk,
A kegyelmed elég nekem.
A szerelmed befed, elég a kegyelmed,
A kegyelmed elég nekem





Hűséges vagy, ó Istenünk,


A harcokban nem nekünk kell győznünk.
Csendes vízhez terelgetsz és irgalmadhoz,
Nem választ minket semmi el.
Most itt áll a néped, vár Rád, mint gyermek,
Ki várja, hogy lássa Atyját.
A kegyelmed e

lég, a kegyelmed elég,
A kegyelmed elég nekem.
Féltő és igaz Isten vagy,
A gyengék által vezetsz másokat.
A megváltásnak énekére bátorítasz,
A néped együtt énekel.
A kegyelmed elég, a Mennyből jössz közénk,
A kegyelmed elég nekem.
A szerelmed befed, elég a kegyelmed,
A kegyelmed elég nekem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése